Lättläst: Ladda elbil

Vi samarbetar med Vattenfall för att du lätt ska kunna ladda din elbil. Här kan du läsa mer om att ladda bilen hemma, på jobbet eller på stan.

Vi vill att det ska vara enkelt att äga och och köra en elbil. Gärna på el som är bra för miljön och som kommer från ett lokalt företag. 

Det kommer att finnas en miljon elbilar i Sverige om tio år. Vi på Bodens Energi kan hjälpa dig att installera en elstolpe för att kunna ladda din elbil på olika platser:

  • Hemma i villa
  • Utanför din lägenhet
  • På jobbet

Med hjälp av vårt samarbete med InCharge kan du också ladda elbilen på resan. Det kan du göra på mer än 15 000 platser runt om i Europa. 

Ring oss på 0921-626 63 eller skicka ett mejl till robert.nilsson@bodensenergi.se om du vill veta mer.

Detta är en lättläst sida. Du kan också läsa mer om att ladda elbil.