Lättläst: Lediga jobb

På Bodens Energi anställer vi varje år många människor. Kanske skulle du passa bra för att jobba hos oss?

Att vara anställd på Bodens Energi är spännande, tryggt och utvecklande. Hos oss kan du jobba med många olika saker.

På sidan Jobba med oss kan du se om det finns några lediga jobb just nu.

Ring oss på 0921-624 50 för mer information.

Detta är en lättläst sida. Du kan också läsa mer om att jobba på Bodens Energi.